sâmbătă, februarie 02, 2008

gandacul

noapte lunga de somn profund dupa un foc continuu de examene . . .
5:43 dimineatza: holul explodeaza de sunete adanci ce-mi strapung visele . . . ma trezesc brusc, naucita . . . o geana de lumina imi saruta geamul . . . ascult . . . mi-as apride o tigara, dar mana refuza sa se intinda dupa darul prometeic . . . renunt . . . inchid ochii si incerc sa retin un vers sau macar 2 cuvinte consecutive, ca sa le googalesc dimineatza sa gasesc melodia . . . inca mi-e foarte somn, imi repet in vis cuvintele magice . . . adorm . . .

reusisem sa retin vreo 2, 3 cuvinte neconsecutive si am gasit melodia . . . am reascultat-o si am multumit zeilor folkici din visul meu . . . ofranda le-am oferit timpul meu de dimineatza, explorand youtubeul de alte si alte minuni folkice . . . iata una dintre ele . . . GANDACUL :P

Niciun comentariu: