marți, ianuarie 22, 2008

demonul

ti-am sfasiat trecutul
in bucatzele mici
de puzzle ciobit.
era sa ma sperii de cateva fantome albastre
dar bratele tale
inlantuite in jurul trupului meu
mi-au oprit tresarirea.


iubesc cuvintele,
dar nu pe cele mari.
de cele mari mi-e teama
ca de un contract prenuptial.
mi-am mushcat buza in stanga
in secunda in care se pregatea sa rosteasca
Cuvantul- demon
ce m-ar fi facut sa dispar.
Sa dispar eu
zeita
libertatii,
a zborului,
a focului indigo.

Cuvantul insa pluteste aici . . .
undeva
intre sangerarea buzei de jos
si fumul tigarii din mana dreapta . . .

4 comentarii:

Amahya spunea...

Demonii :)) Oki, ergo stare de inDRAGOSTEALA sau ma insel? Cam siropos pentru mine, dar e d-un dulce transcedental mai ales buza muscata si tigara din mana dreapta!

PS: Dao e input bun ;))

Allia spunea...

raspund ca vedetele interpelate de paparazzi: NO COMMENT :P

Amahya spunea...

hahhaha... bine

P.S: IN CE REVISTA DE SCANDAL AI APARUT???

andreeamolocea spunea...

uite pe noua noastra poeteasa care incepe sa-ti exprime sentimentele in versuri...good start! kisses