marți, decembrie 04, 2007

100 + sau "oda prieteniei"

in pat, la o ora la care toti oamenii dragi mie cu care mi-am impartit in felii mai mari sau mai mici noptile ultimei luni dorm, ma ard degetele sa scriu . . . as vrea sa scriu despre prietenie, despre fluturi in stomac, despre bagaje multe, si drumuri si mai multe, despre cei 100 de oameni minunati care m-au facut sa zambesc, sa rad, sa cad pe ganduri, sa fiu cand analitica cand superficiala, cand visatoare cand realista . . .
un an frumos, agitat, permanent osciland intre agonie si extaz s-a incheiat prin aceasta luna perfecta . . . perfecta prin diversitatea evenimentelor, simtirilor, visarilor . . . e timpul sa-mi depun juramantul pentru noul an . . . vorbeam in aceasta seara cu fetele: 21 se anunta a fi un an spectaculos . . . asa promit ele . . . nu pot decat sa-mi promit si eu ca va fi astfel . . .
m-am privit prin o suta de oglinzi in ultimul timp . . . si m-am vazut cand copil, cand adult, cand ezitanta, cand hotarata, cand frumoasa, cand urata, cand egoista, cand altruista . . . cand cand cand . . . prin fiecare oglinda aratam altfel, dar e ceva ce leaga toate aceste imagini . . . si acel CEVA este prietenia pe care voi ati hotarat sa mi-o acordati . . .

Niciun comentariu: